"Mislio sam da neću pobediti, već Top. Niste trebali da odvajate Željka od mene. On je bio drugi u "Velikom bratu" u Francuskoj, a ja prvi u Srbiji. Konačno sam ga porazio", rekao je ushićeni blizanac. S druge strane, trećeplasirana ukućanka Ava Karabatić nezadovoljna je celim spletom događaja, jer ubeđena da su joj glasovi pokradeni.

Žarko Stojanović, Željko Stojanović i Marijana Mićić

Žarko Stojanović pobednik je petog izdanja rijaliti šou-programa “Veliki Brat” i tako osvojio vrednu novčanu nagradu od 50.000 evra. U neizvesnom finalu, blizanac je nakon ispadanja Ave Karabatić ostao u duelu sa Dragutinom Topićem, ali je zahvaljujući glasovima publike izabran za pobednika petog po redu serijala. Osim Topa i Žarka, u konkurenciji za pobedu u rijalitiju bili su još starlete Ava Karabatić i Soraja Vučelić, pevačica Aneta Nakovska. kao i Žarkov brat blizanac Željko Stojanović. - Mislio sam da neću pobediti, već Top. Niste trebali da odvajate Željka od mene. On je bio drugi u “Velikom Bratu” u Francuskoj, a ja prvi u Srbiji. Konačno sam ga porazio – rekao je kroz šalu aktuelni pobednik “VIP Velikog Brata” i nastavio: - Srećan sam. Hvala svima što ste glasali, volim vas! Živela Jugoslavija – rekao je Žarko, kome su ukućani srdačno čestitali na pobedi. Željko Stojanović, koji mu je prvi dotrčao u zagrljaj, kazao je da mu je izuzetno drago što mu je brat pobedio u rijalitiju. S druge strane, kako saznajemo, Ava Karabatić je napravila je skandal na Košutnjaku, jer smatra da su joj glasovi ukradeni. Besna hrvatska starleta, koja je bila u histeričnom stanju, se takođe žalila i ljudima iz produkcije, jer je izuzetno nezadovoljna celim spletom događaja. Kako je teklo finalno veče petog izdanja “VIP Velikog brata” možete pogledati ovde.  


Sve najnovije vesti na sajtu Veliki Brat