среда, 1. септембар 2010.

Vip Survivor - Katarina Vučetić

Manekenka Katarina Vučetić, heroina koja je 2008. godine na Brankovom mostu oca dvoje dece odvratila od samoubistva, takmiči se u popularnom rialitiju „Survivor“ sa poznatim ličnostima koji će se u toku jeseni emitovati na Televiziji „Foks“.


Katarina Vučetić






Iako ima tek 26 godina, u njenu biografiju utisnuti su brojni uspesi, medalje i angažmani, ali će zauvek ostati upamćena kao devojka hrabrog srca koja je u junu 2008. godine odlučila da spasi jedan život. Katarina se sasvim slučajno našla na Brankovom mostu kada je prolaznik nameravao da skoči u reku. I dok su mnogobrojni prolaznici samo nemo posmatrali tragediju, između ovo dvoje slučajnih poznanika u kritičnoj situaciji se razvio iskren i otvoren razgovor.

- Rekla sam čoveku: „U tvojim očima vidim da možeš više. Imaš dvoje dece i za njih treba da živiš. Verujem da ćeš preći na moju stranu.“ On je zatim pozvao mene da pređem na njegovu, ali odgovorila sam da sam već na njegovoj strani, čim sam tu. Ključni momenat bio je kad sam ga pozvala na kafu i sok, i to da on časti. Pružila sam mu ruku i rekla da nije lepo da me pred tolikim ljudima odbije. Samo me je pogledao i pružio ruke, a ja sam ga zagrlila i čestitala na hrabrosti - ispričala je tada Katarina.



Sve najnovije vesti možete naći na sajtu Survivor Srbija i Survivor Forum .